Thuisbezorgen kan

Hoogenbosch Schoenen behandelt iedere bestelling met de meeste zorg!

Collectie in de online shop
Producten in de online shop komen grotendeels overeen met de collectie in de winkel. Het is echter wel mogelijk dat een artikel alleen in de winkel te verkrijgen is of andersom. Dit komt bijvoorbeeld voor bij artikelen in de sale.
Nabestellen artikelen
Mocht je maat niet meer op voorraad zijn in de webshop, dan kun je altijd even naar de winkel bellen (0223-619244) of een e-mail sturen naar info@hoogenboschschoenen.nl. Wij zullen dan proberen deze maat voor je te bestellen.
Besteld artikel toch niet op voorraad
In incidentele gevallen is het mogelijk dat een besteld artikel toch niet op voorraad is. Mocht dit onverhoopt gebeuren, dan zullen we hiervoor een passende oplossing zoeken door te proberen het artikel alsnog voor je te bemachtigen. Mocht dit niet lukken, dan storten we direct het aankoopbedrag terug op je bankrekening.
Levering
Wij leveren je webshop bestelling altijd binnen 1-3 werkdagen. Als je op werkdagen (ma – vr) een bestelling plaatst, dan proberen wij deze dezelfde dag nog naar PostNL te brengen. Bestel je op zaterdag of zondag, dan zal deze bestelling maandag of dinsdag naar PostNL gebracht worden.
Verzendkosten
Alle bestellingen vanaf €50.00 worden gratis bezorgd in Nederland. Voor bestellingen in Nederland met een bedrag lager dan €50.00 betaal je €3.95 verzendkosten. Voor bestellingen naar België en Duitsland betaal je €6.95 verzendkosten.  Retourzendingen zijn voor eigen rekening. In het geval van fout geleverde artikelen, zal Hoogenbosch Schoenen de verzendkosten voor haar rekening nemen.
Annuleren bestelling
Als je jouw bestelling wilt laten annuleren, neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact op of stuur een e-mail naar info@hoogenboschschoenen.nl. Zodra de bestelling verzonden is, is annuleren niet meer mogelijk. Je moet het product dan op eigen kosten retourneren.
Terug