Thuisbezorgen kan

Bij Hoogenbosch Schoenen is het mogelijk om producten thuis te laten bezorgen. Wij hebben geen webshop, maar willen u wel deze extra service bieden. U kunt dat gemakkelijk op de volgende twee manieren doen:

1. Door bij de gewenste schoen op de mogelijkheid ‘bestellen’ te klikken. U krijgt een invulformulier te zien. Vul hier alle gegevens in en druk op ‘verzend’. Wij laten u zo snel mogelijk weten of uw maat op voorraad is.

2. Door te bellen naar onze winkel en uw bestelling telefonisch door te geven aan één van onze medewerkers.

Betalingsmogelijkheden

Vooruitbetaling per bank

Na uw bestelling ontvangt u via de e-mail een orderbevestiging met een ordernummer, waarop u alle gegevens kunt vinden om het bedrag over te maken. Uw bestelling wordt direct verzonden, zodra u het geld heeft overgemaakt en op onze rekening is bijgeschreven.

Niet thuis? Bent u niet thuis als PostNL bij u aanklopt? Geen probleem, de volgende dag wordt het pakket nog een keer aangeboden. Als aflevering aan de deur niet mogelijk is, kunt u uw bestelling binnen drie weken op een Postkantoor afhalen.

Gratis verzenden! Voor het verzenden van pakketten die vooruit per bank betaald worden, rekenen wij geen kosten.

Betalen bij de postbode (rembours) 

Bij het verzenden onder rembours betaalt u uw bestelling aan de voordeur. U kunt dan eerst bekijken of uw pakket geheel in orde is. De postbode accepteert alleen contante betalingen.

Niet thuis? Mocht u niet thuis zijn dan wordt het pakket de volgende dag nog een keer aangeboden. Daarna ontvangt u een afhaalbericht. Met dit afhaalbericht kunt u uw bestelling binnen drie weken afhalen bij een van de 800 postkantoren of een van de 1300 postagentschappen. Op het postkantoor kunt u contant betalen, maar ook met uw pinpas. Een pakket met Betaalservice wordt niet afgeleverd bij de buren.

Verzendkosten Als u kiest voor een bestelling onder rembours, dan rekenen wij € 12.50 verzendkosten.

Hoogenbosch Schoenen behandelt iedere bestelling met de meeste zorg!

Terug